Kiderült a Mercedes EQS luxus villanyautó valós hatótávja
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Jelenleg a világ autóinak mindössze egy százaléka elektromos hajtású.
A tisztán elektromos hajtásláncú autók sokkal kevesebb alkatrésszel rendelkeznek és teljesen más felépítésűek, mint belsőégésű motoros társaik, ami komoly hatást gyakorol az iparágra.
Elon Musk majdnem 10 ezer bulizót vár arra a Tesla-fesztiválra Berlin mellett, amivel azt ünnepelné, hogy hamarosan zöld utat kaphat a beruházás.
Nem gyorsul úgy, mint egy Tesla, talán nem is olyan futurisztikus, mint akár egy Nissan Ariya, de összességben jól lőtték be a németek, milyen elektromos autó kellhet alapvetően az embereknek.
Igaz, náluk a betűk és számok lesznek zöldek és nem a rendszám alapszíne.
A tuningmesterek egy kicsit sportosabb megjelenésűvé és dinamikusabb viselkedésűvé tették a dobozos modellt.
Egyre több ügyfél hajlandó elektromos autót vásárolni, és ezt érdemes meglovagolnia minden cégnek.
A szabadidő-autó kategóriás újdonság többek közt drift üzemmóddal is rendelkezik.
Nem is nagyon van még olyan villanyautó, amely ezt a töltési tempót bírja.
Ebben a formában vélhetően még piacképesebb is lenne, mint anno az eredetije volt.
A márka vezérigazgatója szerint a „legjelentősebb pillanat a vállalat történetében” az áttérés az elektromos autók gyártására.
Hirtelen mindenki ezeket keresi.
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
A dél-koreai SK Innovationnal partnerségben 11,4 milliárd dollárt költenek két elektromos autó- és akkumulátorgyár felépítésére.
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
A C40 Recharge a svéd márka történetének első csak online értékesített modellje.
Magasabb ár, alacsonyabb üzemeltetési költségek, állami támogatások és kisebb maradványérték – ezek a legfontosabb tényezők, amelyeket érdemes számításba venni az elektromos és hagyományos autók egész életciklusra kivetített árának összehasonlításakor.
Gyorsan terjednek a részben vagy teljesen árammal hajtott járművek. A legtisztábbaknak a teljesen elektromos autók számítanak, ám ott gondot jelent, hogy nem fanntartható az akkumulátorgyártás.
Több mint 8 milliárdos alapot akar létrehozni a Mercedes az európai akkumulátorgyártáshoz.